Bubble Sale

Ostatnio koleżanka zapytała mnie o inspiracje do bloga. Hmm - inspiracje są wszędzie. By nie szukać daleko - w centrach handlowych dla przykładu. Coraz więcej sklepów wyposaża się w coraz lepsze meble - wszystko dla, w większości nieświadomego tego faktu, klienta. 
Dzisiaj byłam chwilę w takim centrum - urodziny matki są w końcu raz w roku, a najlepsze wyprzedaże… no właśnie teraz. 
Odwiedziłam salon z biżuterią, nie dla biżuterii, dla Zeppelina. Byłam w sklepie z odzieżą i najlepszym wyborem brytyjskich herbat, tym razem nie dla herbaty, dla Sky Garden. Pomachałam czule krzesłom Ghost w pizzerii i już prawie prawie byłam u celu, gdy… Trzeba było zmienić koszulę Spadkobiercy i odwiedzić  pokoik dla cierpliwych, karmiących  mam. Przysiedliśmy więc sobie na Bubble Club. Ja na fotelu, Dziedzic na Sofie i miło gawędząc o ostrożności przy piciu soku owocowego zmieniliśmy koszulkę na zupełnie przypadkowo posiadaną, nowiuteńką, pochodzącą wprost z wyprzedaży. Może poszukałabym dalej designerskich mebelków, ale - urodziny mamy…
Korzystając więc z okazji opowiem wam o Bubble Club.  Otóż Bubble Club to zestaw trzech jakże przydatnych na zewnątrz, albo w publicznej przestrzeni mebli. Składa się z fotela, sofy i stolika, one zaś składają się wyłącznie z polietylenu. To wdzięczne tworzywo można: barwić, moczyć, mrozić, wystawiać na palące słońce a nawet sos ze spaghetti - nic nie jest mu straszne. Zestaw „bąbli” wymyślił w 2000 roku francuski gwiazdor designu Starck.  
Bubble są dość masywne jak na „klasycznego” Chesterfielda przystało. (Ojej ja nie napisałam jeszcze o Chesterfieldach!). Bubble są też: urocze, słodkie, bezpieczne, obłe i trwałe dzięki rotacyjnemu formowaniu tworzywa - co po ludzku oznacza, że cały mebel ma jednorodną, tak samo gęstą strukturę. Szalony Starck projektując je pomyślał nawet o deszczu i wspomnianym już sosie ze spaghetti nadając Bubblom praktyczne rowki odpływowe wzdłuż oparć.

Te zdjęcia nie pochodzą z mojego ogrodu, basenu ani tarasu.
Kartell

Gdybyście mieli ochotę na Bubble Club Philippa Starcka tak na zaś, do ogrodu, na basen, lub może bardziej realnie - taras, to tak mi się z wyprzedażami skojarzyło… W A TAK DESIGN  też jest wyprzedaż. Można troszkę zaoszczędzić

Dostępne kolory? Biały cynkowy, jasnożółty, jasnozielony, spalona czerwień (cegła po prostu) i czarny.


Wymiary?

Sofa 
Szerokość: 195cm
Wysokość : 80cm
Głębokość: 77cm
Wysokość siedziska: 45cm
Wysokość podłokietnika: 70cm
Ciężar: 29,7kg


Fotel
Szerokość: 105cm
Wysokość : 80cm
Głębokość: 77cm
Wysokość siedziska: 45cm
Wysokość podłokietnika: 70cm
Ciężar: 17kg


foto Kartell


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten tekst, to zapraszam częściej. Może masz ochotę zostawić jakiś komentarz... zapraszam ;-)